سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلدان سرامیکی

گلدان های سرامیکی ...

در دنیای مدرن این روزها طراحی و دیزایین منازل یا محل کار بسیار مهم و پراهمیت است ، برای داشتن دکوراسیون زیبا استفاده از دکوری های سرامیکی که سبکی کلاسیک ولی طراحی جدید و مدرن دارن بسیار مورد توجه شده است .

دکوری های سرامیکی شامل انواع مختلفی از گلدان ها ، ظروف و دیگر اکسسوری های دکوری است

در این مقاله میخواهیم شما را با گلدان های این سبک از دکوری ها آشنا کنیم .

گلدان های سرامیکی در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند که کاربرد های متنوعی دارند و بسته به نوع ساخت و مدل و طرح آن ها میتوان آنها را خرید .

این گلدان ها دو نوع کاربرد دارن که یکی محل نگهداری گل هاست و دیگری فقط جنبه دکوری دارد .

گلدان های سرامیکی از ترکیب مرغوب ترین خاک رس همراه با پودر سنگ های معدنی و گاها سدیم کربنات و چند نوع سولفیت درست میشوند. پس از طراحی و شکل پذیری این ترکیب داخل کوره رفته پس از پخت لعاب کاری می شوند.

این لعاب کاری باعث می شود که مقاومت این گلدان ها بالا رفته و بتوان داخل آن ها گل های زیبا کاشت و بر زیبایی آن ها افزود .

یه دسته دیگر از این گلدان ها با دستگاه های مخصوص آبکاری های رنگی میشوند  و گلدان های دکوری سرامیکی مدرن و فانتزی را تولید می کنند . آبکاری های صورت گرفته باعث میشود که در طی گذر زمان گلدان های سرامیکی رنگی براق کدر وسیاه نشده و قابل شست و شو شوند.

از این گلدان های زیبا در هر جایی میتوان استفاده کرد از اپن و شلف های دکوری منازل گرفته تا میز های پذیرایی و اداری در محل کار شما !

این گلدان های سرامیکی جدید در انواع مختلفی ساخته می شوند که میتوانید باتوجه به سلیقتون انتخاب و خریداری کنید مثل :

گلدان سرامیکی استوانه ای

گلدان سرامیکی بزرگ

گلدان سرامیکی کوچک

گلدان سرامیکی تزئینی

آب دکور ، یکی از تولیدکنندگان این نوع از دکوری های سرامیکی است که تمامی کار های خود را از مرغوب ترین مواد اولیه میسازد با ضمانت 2 سال رنگ و کیفیت تمامی این اکسسوری های جذاب و جدید .