سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهره شطرنج دکوری

مهره شطرنج سرامیکی ....

مهره های شطرنج در سایزها و مدل های مختلف مثل : فلزی ، چوبی، پلی استر (سرامیکی)، فدراسیونی،سنگی ، پلاستیکی و سلطنتی تولید میشوند.

تولیدی آب دکور بطور تخصصی با مجرب ترین افراد و جدید ترین دستگاه های آبکاری ، تولید و فروش مهره شطرنج سرامیکی برعهده دارد.

تاریخچه شطرنج ...

شطرنج یک بازی سرگرم کننده از زمان های بسیارقدیم می باشد که مورد توجه افراد  زیادی علل الخصوص خاندان های سلطنتی قرار گرفته است .

این بازی از کشور هند به ایران و آسیا و از آسیا به دیگر کشورهای جهان وارد شد.

امروزه باتوجه به خارق العاده و خلاقانه بودن این بازی دیگر جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و در تمام جهان از آن بعنوان یک ورزش که ذهن و هوش را به چالش میکشد یاد می شود .

شطرنج ورزشی برای بالا بردن قدرت ذهن و هوش ...

شطرنج که یک بازی دونفره و فکری است علاوه برسرگرم کردن شما به بالارفتن قدرت ذهن شما نیز کمک می کند.

طبق تحقیقات صورت گرفته شطرنج باعث عملکردن بهتر ذهن شده و به انسان کمک می کند تا تمرکزبالاتری روی مسائل داشته و قدرت حل آن هارا بالا ببرد.

بازی شطرنج باعث بیشتر شدن خلاقیت و هیجان می شود زیرا در طی بازی شما باید یک استراتژی ویژه را پیش گرفته وبادقت و تمرکز بر حرکت مهره های  شطرنج حریف خود مدام درحال تغییر یا تعویض آن باشید.

همه این مراحل باعث می شود که علاوه برلذت بردن از بازی هوش و تمرکز خود رابالا تر ببرید .

مهره شطرنج به عنوان دکوری ...

استفاده از مهره های شطرنج به عنوان دکوری در این روزها مورد پسند بسیاری ازخانم ها و طراحان دکوراسیون هست.

از این دکوری های زیبا شما می توانید در محل کار نیز استفاده کنید.

مهره های شطرنج نماد قدرت وذکاوت است که استفاده آن ها در دکوراسیون محیط مورد نظر شما منتقل کننده قدرت و هوش و غرور شماست .

مهره های شطرنج سرامیکی در سایزهای مختلف طراحی  و تولید می شوند که باتوجه به محل قرار گرفتن آن ها میتوانید بهترین گزینه رو انتخاب کنید .

ویژگی مهره های شطرنج دکوری ...

جنس و ابعاد آن باید متناسب با صفحه شطرنج یا میزی که بعنوان دکوراتیو قرار است استفاده شود ،باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این مهره ها رنگ آن ها است که فروشگاه آب دکور با استفاده از دستگاه وکیوم سرامیک های خود را آبکاری و لعاب کاری کرده و باعث بالا رفتن مقاومت آن ها می شود و درگذر زمان تیره و کدر نمیشوند.

به دلیل مرغوب بودن مواد اولیه تمامی تولیدات ضمانت 2 سال رنگ و کیفیت دارند.

پس اگر به دنبال یک اکسسوری خاص بعنوان دکوری  که زیبایی و جذابیت ویژه ای به منزل و یا محل کار شما بدهد ،میگردید حتما استفاده از یک ست مهره شطرنج سرامیکی طلایی آب دکور را به شما پیشنهاد می دهیم.